- Чим цікава технологія веб-квесту, тим що діти самостійно шукають інформацію, аналізують, обробляють, узагальнюють та оформлюють. Хочу наголосити: всі етапи веб- квесту сприяють розвитку навички швидкочитання. Ніби одна технологія вплітається — інтегрується в іншу.
- Пропоную Вашій увазі короткочасний веб -квест створений для реалізації технології швидкочитання, розрахований він на 2 уроки, довготривалий , як правило, викоЧитання- стежинка до успіху”.
- нується від кількох днів до місяців.
- Квест називається “ Ця технологія дозволяє працювати в групах, тому на передодні клас ділиться на дві групи, обирається лідер та діти ознайомлюються з критеріями.
- На 1 уроці групи знайомляться безпосередньо зі сторінками сайту, тобто веб- квесту та виконують Загальне завдання для груп (створити емблему та девіз умова- все пов'язано з читанням). Якщо дітям важко самостійно створити емблему та девіз, вони можуть звернутися за допомогою на сторінку під навою “На допомогу учням” де є приклади емблем та девізів.
- Виконавши це завдання, тільки тоді учні переходять на сторінку своєї групи де їм запропоновано набір ігор, вправ для розвитку навички швидкого читання.
- На першому уроці групи виконують і перший рівень на другому уроці виконують ІІ-ІІІ рівні . З кожним рівнем завдання ускладнюються. Ось, наприклад, завдання 1 групи....
- Прослуховування інформації та читання в ютубі стрияє швидкочитанню.
-
- Дані техології ,переконана, реалізують одну з компететностей нової української школи. Діти вчаться швидко знаходити інформацію, обробляти , обмінюватися. А найголовніше виоклемлювати потрібне з загального потоку.
- Читання- це звичка, до якої не звикають, а хворіють на неї . Працюю над тим, щоб у моїх дітей навичка швидкочитання перетворилася у звичку.
- Дякую за увагу!
- Адреса веб-квесту https://sites.google.com/site/citannacestezinkadouspihu/
- Сайт: розвиваючі програми та навчання для дітей "Study-Smile" https://study-smile.com/task_cat/skorochitannya/skorochitannya-ukr-mova-riven-1/
- Урок
- Звук [ф], позначення його буквою Фф(«еф»). Читання слів. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту «Телефон». Складання правил розмови потелефону
- Мета: ознайомити учнів з новою буквою Фф та її звуковим значенням; відпрацювати з учнями артикуляцію звука [ф]; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; навчати «Друкувати» букву Фф(велику і малу), складати слова з нею; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати назви; виховувати культуру спілкування по телефону.
- Хід уроку
- I. Організаційний момент
- II. Повторення та закріплення вивченого матеріалу
Робота
над удосконаленням навички читання
Навчити
учнів добре читати –
одне з найважливіших завдань школи. Ще
В. Сухомлинський писав, що „читання
– це віконце, через яке діти бачать і
пізнають світ і самих себе”. Читання
є основою опанування всіх наук, розвитку
людського інтелекту. Не володіючи
технікою читання, дитина втрачає до
нього інтерес, погано розуміє і засвоює
текст, швидко стомлюється.
Щоб удосконалити навички швидкочитання опановую та використовую іншу технологію — технологію веб- квестів. Поєднавши ці дві технології, а саме : швидкочитання та веб- квестів можна досягти бажаних результатів. Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». Методика веб- квестів допомагає викладачам не стояти на місті іти вперед з науковим прогресом, та змусити Інтернет працювати на них. Намагаюся інтегрувати ці дві технології для досягнення високих результатів у читанні. Це є принципом наступності між початковою і середньою ланкою, щоб зацікавити , заохочити дітей до навчання.
- Мовленнєва розминка1) Розчитка за картками
- 2) Робота над скоромовкою.
- У лузі журавлик
- Щипав собі щавлик.
- Купіть йому горщик,
- Він зварить вам борщик.
- Л. Куліш-Зіньків
- 3) Звукова зарядка.
- — Назвіть голосні у слові журавлик; початковий звук у словах щавлик, горщик, він, йому.
- — Визначте наголос і кількість складів у словах зварить, купіть.
- 2. Гра «Жук-буквоїд»
- — Вставте букви, яких бракує.
- угі..і на в.рбі в.сіло незвич.йне гн.здо, дуже схо.е на рукави.ку.
- 3. Читання оповідання І. Прокопенко «Про що шепотіли берізки»
- III. Вивчення нового матеріалу
- 1. Робота над віршем
- Фурчить, блищить на різні фарби
- Фонтан великий у садку.
- В нім водить флот легкий та гарний
- Федорка в білім фартушку.
- — Подивіться уважно і прислухайтесь, як я вимовляю звук [ф]. (Слід мати на увазі, що під час вимовляння нижня губа притискується до верхніх зубів, цю перешкоду розриває струмінь повітря, утворюючи шум, без будь-якого голосу. Якщо подати голос, то вийде дзвінкий звук [в].)
- — Спробуйте вимовити цей звук. (Учні вправляються, вчитель перевіряє артикуляцію кожного учня, стежить, щоб вони не вимовляли звукосполучення [хв] замість [ф].)
- — Який це звук? (Приголосний, глухий, твердий)
- — Парного м’якого та парного дзвінкого в українській мові він не має. Утворенні звука [ф], як і звука [в], беруть участь губи, і тому їх називають... (губні приголосні).
- — А які губні приголосні ви ще знаєте? ([б, в, п, м])
- 2. Ознайомлення з буквою Фф
- — Звук [ф] позначається буквою «еф». (Учитель показує букву.) Велика і мала букви мають однакову форму.
- — З яких елементів складається буква «еф»? (З двох півовалів і прямої палички між ними.)
- З’ясування місця літери в касі букв.
- 3. «Друкування» букви Фф(великої і малої), окремих складів
- IV. Робота за букварем (с. 132–133)
- 1. Аналіз звукових моделей слів
- — Розгляньте предметні малюнки та звукові схеми під ними і скажіть, яким по порядку є звук [ф] у словах фартух, фарби, телефон.
- — А які інші слова зі звуком [ф] ви знаєте?
- 2. Читання слів у стовпчику
- Зразок читання дає вчитель, потім учні читають самостійно ( y після пояснення наголосу в поданих словах).
- - Читання хором спочатку у повільному темпі, потім швидше, можна скоромовкою.
- - Читання «ланцюжком».
- - Читання на одному диханні.
- — Прочитайте слова з буквою ф у першому складі.
- - Звуко-буквений аналіз слова туфельки: побудова звукової моделі з фішок; викладання слова з розрізної азбуки; зіставлення звуків і букв у другому складі.
- — Прочитайте слова-родичі.
- 3. Опрацювання вірша І. Макоти
- 1) Читання вірша вчителем.
- — Назвіть слова з буквою ф.
- — Яке найкоротше слово? Яке — найдовше?
- — Назвіть слова зі складами фа, фі, фо, фе.
- — Зробіть «Підписи» під малюнками.
- 2) Читання вірша учнями.
- 4. Опрацювання тексту «телефон»
- 1) Читання тексту вчителем.
- — Що таке телефон?
- 2) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання оповідання учнями.
- — Які бувають телефони?
- 3) Читання тексту учнями «Ланцюжком».
- — Як інакше можна назвати телефон?
- 4) Вибіркове читання.
- — Знайдіть слова з буквою «еф» і прочитайте їх.
- — Як люди передавали думки на відстані у давні часи?
- — Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак питання.
- 5) Гра «Читає Незнайко».
- Учитель читає речення, навмисно замінюючи в ньому слова. учні відшукують речення і читають його без «помилки».
- У старі (давні) часи, коли не було телефонів, люди запускали (використовували) голубів-поштарів.
- А сьогодні ми купуємо (маємо) вже й новий (мобільний) телефон.
- 5. Робота за малюнком
- — Кого ви бачите на малюнку?
- — Чи можете ви сказати, хто де зображений?
- 6. Складання правил розмови по телефону
- — Які правила розмови по телефону ви знаєте? Розкажіть про них.
- Правила розмови по телефону
- 1) На початку розмови назвіть себе.
- 2) Коли телефонуєш, не можна запитувати, хто говорить.
- 3) Говорити слід коротко і чітко.
- 4) Телефонувати слід у зручний для співрозмовника час.
- 7. Читання алфавіту на потязі
- V. Підсумок уроку
- — З якою буквою ознайомилися на уроці?
- — Який звук вона позначає?
- Приклади карток для швидкочитання
- Після вивчення букв: ч, йчабанрійгайрайчасмийбійкрайліньзнайтіньспівводакіньрічкачабангайоксинійсачокчайкабайкаовечкивівчаріМарічкасонечкочорнийбратикпавучокПісля вивчення букв: х, яхорхідЯсяЯнамояямаОляхатавхідсміхслухКоляякірВалягоріххолодЗахархаткаНадіявихідЛідіяховрахслухачіяблунямаляталялькаЯсочкаМихайло
Деформовані текстинаммамаловивмалинавамНінаналивлимонилинмлинвиливловилиломвоналимонналилавінІванмаминнамоловсонмамумоловмаминамавЛінавимиввилина - драМу ашан нарід тумася. лиВека ашан трудівцяни. од всякого ілад, од ноїріз бороти очахо.
- З усіх рігдо, дузвісіль, резче киро і ставідні бамочи юсво нурід кунень, макутін, тумасю. ждизав петерлива, гідлана, радоб.
- В*е к*пиш, лиш* т*т* й м*м* - ні.
- Д*т*на пл.*че, а м*т*рі б*ляч*.
- З*л*т* і ср*бло не ст.*рі*ть, а
б*тько й м*ти ц*ни не м*ють.
Таблиця Шульте: розширюємо поле зору
Немає коментарів:
Дописати коментар